tirsdag 18. januar 2011

Jeg trenger boktips!

Tenkte å sette meg ned noen kvelder for å lese litt, meeeeeeen vet ikke hvor jeg skal begynne. Det finnes ett HAV med bøker der ute og jeg har ikke lest en eneste en!
Eller, jo..jeg juger! Har lest den lille pent lite innholdrike boka til Ari Behn (sånn 30 sider) og Endelig ikke-røyker av Alan Carr (som forresten anbefales!).

Jeg vil lese noe som jeg bare ikke klarer å slutte å lese på. Boka må ha humor, drama og ett varmt innhold. Jeg vil ikke lese om massemordere eller slike ting.
Den må forøvrig være lettlest, siden jeg sliter litt med å holde fokus på den ene boka.

Noen tips?

7 kommentarer:

  1. Triologien til Stieg Larsson! Totalt umulig å legge fra seg :)

    SvarSlett
  2. Alle Henning Mankell bøkene, Engel av Anne Grete Hollup og Fittekvote av Axel Hellstenius og Morten Skårdal : )
    Den sistnevnte er helt genial! Den beskriver så og si på en prikk hva jeg har vært gjennom det siste året, så les deeen! : D

    SvarSlett
  3. Spannande!! Kanskje jeg må teste ut den da!! :) : )

    SvarSlett
  4. Det burde du! :D

    SvarSlett
  5. Øya, av Victoria Hislop!! Knallbra!!

    SvarSlett
  6. Jeg tenkte også å foreslå Øya. Og videre Drømmehjerte av Cecilia Samartin.
    Hvis du liker disse to, så har begge forfatterne flere bøker som er bra.
    Søk på forfatterne og les om bøkene her http://asp.bibits.no/dovre_fb/

    SvarSlett