fredag 17. juni 2011

To fantastiske jenter og en ring.



Her er mine to faaaaaaaantastiske jenter som jeg elsker høyere enn alt. Nathalie har begynt å smile, og her tar hun virkelig av med glisinga si. Ser ut som hun ler seg ihjel på flere av bildene jeg har. Veldig gøy :)
Må jo vise frem ringen jeg fikk av den flotte samboeren min også. En hærlig takk for at jeg gikk gravid i 9 måneder. Trolig den fineste gaven jeg har fått :)
Prøvde å ta bilder av den idag når den er på fingeren, men de to vakre døttrene mine ville heller posere :)

5 kommentarer:

  1. Nydelige jenter og nydelig ring :)

    SvarSlett
  2. Fantastisk nydelige jenter du har, Monica :) Gleder meg til å se alle igjen! Og ikke minst se vesla :)
    Og flott ring!!

    SvarSlett
  3. åh, såå nydelige!! så herlige de to bildene til høyre!

    SvarSlett