søndag 30. januar 2011

Laget en ny header.

Ja, her kommer hun... "syns det er så teit at folk har bilde av seg selv i headere`n sin på bloggene sine!!"....Ops?
Nei, jeg følte det ble mer personlig. Prøvde å dele meg selv litt opp for å få fokusen litt vekk fra at det faktisk er meg og syns det ble ganske stilig til slutt!
Bloggen het Monicas Verden , men har byttet til Monicas Bobble. Monicas verden er veldig oppbrukt, og siden jeg lever i min egen lille bobble så passet det jo fint:)

Litt pimping skader jo aldri! Hva syns dere?

8 kommentarer:

  1. Syns det ble bra jeg kjære!

    SvarSlett
  2. Enig med Morten, vart veldig fint :D

    SvarSlett
  3. du søta.... Nydelig..

    men bobble? boble?

    hmmmm...

    Nå blir du toppblogger snart:P

    SvarSlett
  4. Takk takktakk!! :)

    Joo, du har veldig veldig rett hedda!! :\
    Må rette på det ikveld!

    Ops:D

    Skal gjøre litt endring på headeren også. Satse på at det ikke er for mange som har titta på feilen :) hihi!!

    SvarSlett
  5. Takkis :)
    Nå har jeg fått rettet noe på den også! :)

    SvarSlett