onsdag 5. januar 2011

To syke jenter.

n
Ja, det er ikke bare bare å være syk. Slik har vi tilbrakt de to siste dagene våres. Ene sykere enn andre, andre sykere enn neste.
Men det er jo veldig koslig å ligge sånn også, selv hvor dårlig man er.
Tenker på hvor fantastisk Nora er, hvor nydelig hun er, hvor begavet og hærlig hun er.
Hun er den skjønneste jenta jeg vet om, og jeg er så glad for at det er nettopp henne som skal være storesøster og lære bort hvor fint det er å være så fantastisk! :)
Denne mammakjærligheten er større enn noe, og når man er dårlig så blir man vel gjerne litt mer sentimental! (og disse gravidhormonene gjør meg ikke mindre sentimental akuratt. Hehe)
Men det blir ikke mye pctid akuratt. Mere ligge på sofaen og glo på latterlig tvprogram som er så utrolig morsome når man ikke har bedre å gjøre :)





Er det forresten noen som vet hvem som har skrevet dette diktet jeg har på bildet? Fant det på barnimagen.no! :)

8 kommentarer:

  1. God bedring til dere begge!! Ikke i formen jeg heller, er vel influensa.. Typisk, når jeg trodde jeg slapp unna!

    SvarSlett
  2. Takker og bukker! Vært hos lege og det var øyekatarr og halsbetennelse for hennes del.
    Slenge på en haug med feber og shit.
    Er du syk igjen? var du ikke syk i jula du også?
    Huff, for en vinter!! God bedring! :)

    SvarSlett
  3. Jeg var ikke syk i jula. Bare alle andre som var det..

    SvarSlett
  4. Lucky!! Men håper du ikke blir dårlig nå da. Her ligger jeg langflat i senga! :\

    SvarSlett
  5. Så fin blogg du har. Ønsker dere god bedring!

    SvarSlett
  6. Hei!
    Koselig blogg du har ordna deg! :)

    Teksten du har på bildet er en sang - som jeg synes har blitt mer betydningsfull når jeg selv har barn - og jeg klarer ikke høre på den uten å nesten begynne å grine... :)

    Link til youtube: http://www.youtube.com/watch?v=4XrmQFsmPJs

    Stor klem fra Ann Katrin :)

    SvarSlett
  7. Tusen takk frøken!!! :) :) Koslig at du kommenterer! :)

    Åååh, skal høre på den etterpå!

    Superklem tilbake :)

    SvarSlett