mandag 7. februar 2011

En tur innom Isak Kulturhus.














































Jeg og Nora var en tur innom Bente en tur idag, på Isak. Jeg syns det var utrolig stilig der, så måtte ta med kamera og ta noen bilder.
Kjempestilig med all den gamle innredningen!!
Bente stæsjet opp med en god baggis og litt kake...med krem. Masse krem! Nammis:)
Må nesten ta turen tilbake for å ta flere bilder og ikke minst for å hilse på Bente igjen. Den øverste bildeserien er jeg ikke så fornøyd med som jeg føler jeg vil være, så må prøve igjen. (Men jeg viser jo frem alikevel!)

Tar gjerne imot tips på steder det kan være spennende å ta bilder, altså.
(I Trondheim, såklart!)

2 kommentarer:

  1. Flinka! Tror det er mye motiver i den cafeen der :)
    Må komme innom igjen ja, masse krem igjen ;D

    SvarSlett
  2. Kjempebra kjære! I love them!

    SvarSlett