søndag 13. februar 2011

Ha en fin morsdag, alle mødre der ute.



Ønsker dere alle mødre en superfin morsdag. Håper dere blir vartet opp slik dere fortjener :)

Selv startet jeg dagen med å sove lenge, så fikk jeg te med frokost nr1. Deretter kom melka og frokost nr2, etterfulgt av en yoghurt på deling med Nora.
Ja, jeg er veldig, veldig gravid som spiser veldig mye...siden jeg trengte så mye frokost! :)

Etter å ha ligget i senga etter maten en stund, kom Nora løpende inn med to søte små lapper der det stod ett hjerte og Mamma + Supermamma på det andre. Riktig nok har hun nok fått hjelp til å skrive dem, men utrolig hærlig fordet!! :)
Litt DS spilling for meg og Nora , så hoppet vi opp av senga. (...for å spise vaffler!)

Måtte såklart ta en liten fotosession med tullipanene jeg fikk for litt siden og ene lappen jeg fikk av Nora. Her ser dere jo resultatet. Veldig fornøyd!! :)

Ha en fin dag, dere!

7 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder. Du er flink! Gratulerer med dagen!

    SvarSlett
  2. det ble utrolig bra. Så flink du er.

    SvarSlett
  3. jeg trodde først når jeg så de bildene av det var sånn "reklame for morsdag" funnet på nettet jeg.. DE var jo så vakre! Kjempe flink er du!
    Her har jeg også sovet deilig og kost meg med pannekaker.. Deilig! Ha en fortsatt fin morsdag!

    SvarSlett
  4. Ååh, taaakk Catharina!! :))
    Høres ut som en super dag!! :D

    Fikk nesten litt lyst til å avslutte min med pannekaker!! Hihi..

    SvarSlett
  5. Utrolige bra bilder. Hva med å lage kort av bildene? bare ett forslag!

    SvarSlett
  6. Ja, ingen dum ide det! :D
    ..ønsker du deg? Hehe!!

    SvarSlett