mandag 28. februar 2011

Hår i maten? Ring peppes.

Jeg elsker egentlig Peppes Pizza, og kunne forsvart dem foralltid. Men nei, den gang ei.. Nå er det nok!
Vi sitter her en dag, har ingen planer for middag og mitt gravid-urge vil ha peppes pizza. (sjokk!)
Morten har ikke noe anna valg enn å føye seg, ringer og bestiller. ;)
Venter, venter og venter.. mmmh...sulten!
Forhåpningene er såklart høye, selv etter 3-4 mislykka ganger fra peppes.
Ikke gjennomstekt, lite fyll osv.

Sist pizza var så lite gjennomstekt av vi fikk spist bare halve pizza`en. Så DA ringte jeg. Fortalte om dårlig fyll og den dårlig stekte pizzaen.
Herremannen sa at det ble halv pris på neste pizza, eller ny pizza. Halv pris på neste, jatakk. (hurra!!)

Så nå er det neste pizza. Telefonen ringer og fyren er her. Jeg har skikkelig troa, det tok jo bare litt over en halvtime til og med! Kjempeknall, passet meg fint.
Klarer ikke vente med å spise, og høvler i meg pizza med masse dressing! Nytelse.

..Ja, såklart helt til jeg kommer til ett stykke som var langt ifra gjennomstekt. Jeg ser på Morten med stor skuffelse, og han titter på neste stykke. Like lite gjennomstekt.
Plutslig så hører jeg "ehh..!" fra to-seteren ved siden av meg.
Hår i pizzaen. Takk for mat!

Det blir siste gangen det ringes for å bestille pizza fra peppes i Trondheim. Skal heretter gå på Solsiden hvis jeg skal ha , siden man får fra kjøpmannsgata hvis man ringer og bestiller.
Kunne en jo tenkt seg det etter vi var der selv og fikk nesten null fyll på pizzaen , og den var lite gjennomstekt!!

Innmari frustrerende for en stakkars gravid og hormonell frøken!!

1 kommentar:

  1. bestill fra Dolly Dimples i stedet. myyyye bedre pizza ;)

    SvarSlett