torsdag 3. februar 2011

Pair-a-dice Milkshake er himmelsk.


Idag fikk jeg en lyst. Milkshake! Det første jeg tenkte var McDonalds, siden jeg vet den milkshaken er sånn okej! (og det var like ved)
Gudskjelov var ene svigerinnen min Ingvild med og stoppet meg. Hun dro med meg og Nora på Pair-a-dice , en diner ved Torget. HIMMELRIKE! Den milkshaken kom fortere i magen enn den ble laget tror jeg, for den var helt vanvittig god! Jeg tok det sikre valget med sjokoladesmak, mens Ingvild valgte en stk banansmak. Den var også utrolig god og jeg liker ikke engang sånne greier med banansmak!
Desuten var det utrolig flotte mennesker som jobbet der og prisen var ganske ålreit den også:)

Jeg tok såklart ett par bilder av denne godbiten før jeg smakte på den, og her er resultatet!
Bildene ble sånn halvveis pga voksende mage og jeg ville heller drikke den..så dårlig tid. Hehe!

5 kommentarer:

  1. Å fy. Tenk å friste noen på den måten!!
    Såg jo bare digg ut!!!

    SvarSlett
  2. Jaaaa, den æ sjukt digg. Og e æ ikkje glad i milkshake. Du må prøve burgeran der og, namnam!

    SvarSlett
  3. Ja, det er ikke siste gang jeg går dit for å si det slik!! :):)

    SvarSlett
  4. Den var også det :) Dere må være med en tur dit snart :))

    SvarSlett