lørdag 19. februar 2011

Tiur på vift.


Trenger ikke dra langt for å få ett langt glimt av en Tiur. Satt på kafè med en av mine hærlige veninner, da mamma kom tuslende...med kamera mitt! Hun forteller meg at det er en Tiur bortpå sentralplassen. (Dombås)
Jeg er ikke så vanskelig å be når det kommer til slikt, og Ann Cecilie mente hun såg den mellom to bygg. Klart vi går dit, og der satt`n!! Midt på veien, det flokka seg med folk rundt den. Ikke mye beskjeden da, hvertfall.

Vi fikk en flott fotoshoot med den begge to, mens tiur`n satt der å viste seg frem.
Ble desverre (TYPISK!) batteritom etter en liten stund, men her er hvertfall noen av bildene som ble.

Syns det er passe artig det bildet hvor den kommer gående mot meg...MED bilen bak seg.
Like godt er vel det som den sitter å titter på Statoil. (og helt sikkert tenker på den gode burgeren dem har!!)

Nei, dette var gøy!! :D

6 kommentarer:

  1. sååå flink du er,Monica!!! :)

    SvarSlett
  2. Fine bilder du fikk. Ja dette var litt av en opplevelse!

    SvarSlett
  3. Takker og bukker, Monica!! :)
    Det var veldig, veldig gøy! Nytt og spennende.
    Den var jo så svææær, så skvatt litt da jeg såg den! Hihi!! :)

    Gleder meg til å se dine bilder, mamma!!

    SvarSlett
  4. Artig!! Han hadde vel lyst på en liten bytur da:)

    SvarSlett
  5. Oi, stilig! Likte veldig godt nr 1 og 4! :)

    SvarSlett
  6. Ja, det var kjempegøy! Den satt der så og si hele dagen!! Og dagen etterpå! :) På furù`a , midt på sentralplassen! haha :D

    SvarSlett