torsdag 24. mars 2011

Sank jeg litt hos tannlegen?


Var hos tannlege idag! (SKREKK!!!) Med min tannlegeskrekk så gikk det igrunn verre enn forventet. MEN ny midlertidig fylling ble det jo etter jeg knuste den jeg hadde...med isbiter!
(Skjønner jo at å spise snø kanskje hadde vært et bedre alternativ alikevel!!)

Uansett.. Merket da jeg var tilbake at magen var mye lavere ned enn for noen dager siden.
Til og med Morten la merke til det(!). Her er bilde fra uke 32 og et jeg tok nå.
Ser det godt fra forann spesielt.
Hva syns dere?

Kjenner jeg er passe lei denne graviditeten nå. Den har innholdt TUSEN hormoner, tusen ganger mer bekkenvondt enn sist, evig kvalme og nevnte jeg hormoner?
Føler meg skikkelig hemmet om dagen og har gjort det lenge. Gleder meg og ser VELDIG frem til å løpe litt med Nora igjen, leke normalt og få kroppen min tilbake.
Bøye meg ned for å ta bilder kan jeg jo bare se langt etter.

Ikke lenge igjen, gleder meg!!!
(eller nei, jeg gruer meg som en GAL til fødselen..men til å få det hele overstått blir bra!)

1 kommentar:

  1. Tonjemor i svingen25. mars 2011 kl. 23:48

    kan tenke meg det blir godt å komme tilbake i rett size igjen ja ^^tungt å gå rundt sånn! men du er kjempefin som gravid da vennen:))gleder meg til å se henne :))

    SvarSlett