lørdag 25. juni 2011

Tøffa har testet sushi.


Tøffa er såklart MEG! Nå har jeg utsatt denne sushiprøvinga i mange år og nå har jeg gått tom for unnskyldninger!
Det var slettesen ikke værst i det hele tatt. Hadde trodd at fisken var veldig veldig ekkel å tygge, men den sklei jo rett ned :D hehe.
Nora var nok ikke like glad i det, men syns at noe av det var godt. For hennes del gikk det mest i fiskekaker dyppa i soyasaus(!!) :)
Morten var en råtass fra førav og der gikk sushi`n fort ned! Kan testes igjen!!
(Litt løgn at alle bildene er tatt av meg tho, siden Morten har tatt det bilde av meg)

4 kommentarer:

  1. Tonjemor i svingen25. juni 2011 kl. 20:30

    Nam!! =) (tror jeg) hehe! Flotte bilder vennen!

    SvarSlett
  2. Har du ikke smakt? Du må smake!! :) :) Takk!! :)

    SvarSlett
  3. Sushi er og blir rågodt :)På tide du smaker, hehe!!

    SvarSlett
  4. Har heller ikke smakt det, men er og blir pyse på nye matretter. Ser delikat og godt ut da!

    SvarSlett