lørdag 16. juli 2011

Hekleskills 2011


Her er mine hekleskills. Første gang jeg har heklet i historien! De to lilla var testene mine, jeg ante overhode ikke hva jeg gjorde og hadde en svær heklepinne(heter det det?) med totalt feil garn. Så dro jeg på Stoff og Stil for å handle litt ekte saker, og fikk et noe bedre resultat. Min første lue er neders til venstre! Temmelig stolt, om jeg tørr si det.
Så sier Nora at jeg må hekle en en større lue, for den der passa jo til den MINSTE barbien hun har. Den er sånn... 5 cm høy. Hehe..
Jeg våger meg ut og sier at klart jeg kan!!
And I did. Høy på pæra så sa jeg at jeg skulle fikse en kjole til henne også, og tror du ikke jeg satt dagen etter med en kjole til dukka. Syns den ble ganske fin også faktisk ;)
Dukka har fortsatt kjolen på, sammen med lua (og Nora har putta på henne sko). Tar det som et kompliment, siden hun kler alle(!) barbiene sine naken hele tiden. Dem har klær på i max 5 minutter.

Hva syns dere? Jeg er hvertfall stolt!!
Ps. Dukka sa hun var veldig fornøyd.

3 kommentarer:

  1. wow. det må jeg si. Hadde ikke trodd dette da jeg så stjerneblomstkunsttingen for noen dager siden. Du har skillz

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg overrasker stadig! :D Men har endel ting jeg ikke helt skjønner enda.. men fant ut hvordan jeg skulle hekle firekant , uten at den ble skeiv. Ikke værst!

    SvarSlett
  3. Ble riktig så fint. Skjønner godt dukken er fornøyd. Du kan jo å hekle.

    SvarSlett