lørdag 13. august 2011

Endelig brenner jeg for noe.

Det siste året har jeg plutslig fått en ekstrem interesse for fotografering. Jeg har alltid likt å ta bilder, og har både tatt og redigert sinnsykt mye bilder oppgjennom. Både bra og dårlig.
Men siste året har tatt helt av. Jeg har virkelig funnet hva jeg har lyst til å drive med og føler jeg har løftet meg selv veldig kvalitetsmessig. Ser jo jeg har en vei å gå til å være så god som jeg drømmer om, men jeg er jo på vei!!
Jeg legger veldig mye av meg selv i fotograferingen og i bildene mine, og blir da såklart veldig glad for feedback. Konstruktiv kritikk hadde jeg satt massevis av pris på.

Endelig har jeg funnet ut hva jeg vil , og kan se for meg hvordan fremtiden som "voksen" blir. Alltid har jeg vært misunnelig på de som vet hva de vil bli. Men nå, er det endelig min tur til å vite :)

Hjelp meg å bli bedre. Fortell hva jeg gjør bra og hva jeg kan gjøre bedre. :)

Syns "Fotograf Monica S Haugen" klinger veldig bra :D

2 kommentarer:

  1. you can do it:Dyou can do it:D

    SvarSlett
  2. Høres jo ut som det grunnleggende er helt på plass for at du skal lykkes som en dyktig fotograf. (og du er jo allerede superflink ser jeg av bildene dine). Jeg tror at det å ville noe så sterkt gjør at du kan klare å nå dine mål. Ønsker deg masse lykke til fremover.
    Gleder meg til å følge deg videre på din vei :)

    ha en super dag
    mvh
    Charlotte

    SvarSlett