fredag 25. februar 2011

Temalek: Fugl (2/20)


Tema fugl tenkte jeg ville være en LETT sak. Men å få til noe spesielt, det lille ekstra, med en fugl det var ikke så lett. Tenkte egentlig på ett flybilde, evt dra på marinen siden jeg ville øve meg på det. MEN plutslig forsvant dag 1 fra meg, og dag 2 forsvant like fort sammen med sola.
Valgte da å dra på Zoo`n på byhaven og fant disse to bestevennene.
Det er veldig mulig det er av samme kjønn disse to, men fugler kan isåfall sikkert også være homofile! Hehe :)

Uansett, her er mitt bidrag!
Mamma sitt finner du her, og Siv Anett sitt finner du her! (Dem har ikke lagt ut as we speak, men det kommer iløpet av dagen!)

6 kommentarer:

  1. God ide og fantasifull tittel på bildet!

    SvarSlett
  2. Søte fugler!! Vurderte faktisk å dra dit jeg og, siden jeg bare har jobbet når det har vært dagslys. Men fant ut at jeg ikke fikk tid..

    SvarSlett
  3. Så fint ett bilde, av fine fugler.Smart ide å dra dit.

    SvarSlett
  4. Takker og bukker :)
    Det var mange fugler å velge i der, men det var disse to som var mest fotogene! Hehe..

    De andre var enten helt umulig eller begynte å pipple noe helt sinnsykt , og da begynte alle de andre også. Syns det var litt flaut! hehe :)

    SvarSlett
  5. Om e ikkje huske helt feil så æ dessa to samma kjønn. Du ser dæ på farga på den lille "hudflekken" over nebbet. Hanner og hoer har ulik farge :)

    kjempe fint bilde btw :) flinka!

    SvarSlett
  6. Jammen , homofile fugler er ikke feil! HEHE .. :p

    Takk takk søta:))

    SvarSlett