søndag 20. mars 2011

Hverdagskjærlighet på fjæra, Ranheim.


Idag har vi vært på Fjæra med søsteren min og familien hennes. Det var suuuperkoslig! Tente bål og ordna oss pinnebrød, pølser, kaffi, kakao, godteri og ikke minst de nybakte havrekjeksene som Morten laget før vi dro!
Hadde enda den berømte sola kommet også, men varmen var det hvertfall i det minste med :)
Her er noen bilder fra turen, hvertfall!

Har forresten kjøpt meg fotostativ(endelig!!). Fikk et lite spark i rompa av svigermor som kom på besøk og hadde nyinnkjøpt kamera, stativ osv. Følte jeg ikke kunne være dårligere ;)
Gleder meg til å få testa det skikkelig, og det passer meg helt perfekt til det nye tema på temalek!! :D
Tok en safe en og kjøpte slik søsteren min har, siden jeg har prøvd det og syns det stativet var veldig enkelt og greit. En aldri så liten Hama Traveller Mini Pro :)

4 kommentarer:

  1. Så fine bilder. Herlig når det er vår- og kan kose seg ved fjæra.Hørtes ut som en koslig dag.

    SvarSlett
  2. Ja, det var veldig koslig! Du får komme deg oppover og bli med du også! :)

    SvarSlett