tirsdag 22. mars 2011

Temalek: Romantikk (11/20)


Jeg klarer ikke velge blant bildene mine, så jeg bare tar ett.
Standarhjerte, ingenting fancy! Sitter skikkelig fast på romantikk, noe som er ufattelig synd for hadde gleda meg skikkelig til dette tema.
Bekkenet streiker mer og mer, sammen med tålmodigheten. Er ikke mange bilder jeg får tatt før jeg bare ikke klarer mer.

Har flere bilder jeg gjerne skulle vist frem, men tålmodigheten min = null ikveld. Liker ikke opplegget her man skriver innlegg, for er så lett å bare "hviske ut" bilde man har lagt inn. Ikke får man velge hvilken rekkefølge bildene skal ha, og syns alt er bare litt klussete. Sååååå imorgen kanskje så legger jeg ut de andre, men her er hvertfall det jeg valgte på sittende fot.
Må se om jeg får sovet på meg litt tålmodighet om jeg ikke blåser vekk, såklart!

Uansett, her kan du se de andre sine bilder:
Mamma`s blogg
Tante`s blogg
Siv Anett`s blogg


Hjerte er forresten dedikert til den tålmodige samboeren min Morten. Han holder ut hver eneste dag sammen med meg som er så innmari hormonell.
Han må vaske og rydde for meg, og får kjeft for å spise opp ostepoppen min.
Oppi det hele må han høre må den ufattelige klaginga mi. Jeg er verre enn en mann som er syk. Men det er faktisk ikke bare bare å være gravid!!

(Dette var vel litt romantisk?)

4 kommentarer:

  1. hehe. bra sammenligning. Føler meg litt som en syk mann av og til faktisk.

    Fint bilde.

    SvarSlett
  2. Fint bilde!! Skjønte ikke helt hva du mener med å viske ut bilder og endre rekkefølgen på bildene. For hos meg fungerer alt fint. Ikke noe problem å flytte på bildene..

    SvarSlett
  3. Ani, gleder meg til vi treffes igjen og kan klage litt sammen!! :)


    Får du flytta rundt på bilder i innlegget ditt? Når du har lastet dem opp?
    Når jeg har lastet opp bilder , så får jeg ikke flytta dem, får knapt skrevet mellom , under eller over bildene.. Derfor er teksta mi som regel alltid under bilde(ne).
    Nettleser bruker du?

    SvarSlett
  4. Fint bilde, det enkleste er ofte det fineste!

    SvarSlett