tirsdag 8. mars 2011

Små detaljer i Ilaparken.


Idag har jeg, Morten og Nora vært i Ilaparken en liten tur. En veldig våt tur, må en vel si:)
Tok med kamera for å bruke opp batteriet, og her er noen bilder fra turen.
Det er bare å legge merke til de nye støvlettene mine, som jeg er veldig veldig fornøyd med!! I love sale! :D

Har tatt "signaturideen" til Fotograf Drea og ser at jeg må bli enig med meg selv på hvor den skal plasseres, så det blir likt på alle bilder. Hehe!
Rotet rundt på siden hennes, og såg signaturen på noen av bildene som var slik, og falt pladask.
Helt ærlig er det vel på tide å finne noe eget å stemple bilde med snart.
Har titta masse rundt og det er mange stilige måter å signere bilder på, så får bare jobbe litt med å finne det som er skikkelig meg :)

4 kommentarer:

  1. Fine bilder, og fine støvletter såg det ut som!

    SvarSlett
  2. Ilaparken. Kommer til å henge mye der når det ikk er så vinter lenger. Finer bilder.

    SvarSlett
  3. Takktakk :)

    Ja, jeg er gladelig med jeg Ani!! ;) *hint* hehe!

    Nå var det bare sørpe der. Skikkelig vått, og mangler fortsatt husker!

    SvarSlett
  4. Utrolig kule bilder..!!
    Har mange gode minner fra Ilaparken, hadde gym der da jeg gikk på steinern i Tr.heim, og kyssa vel for første gang bak et tre der også... :-)

    SvarSlett