torsdag 10. mars 2011

Temalek: Mat/bakst (8/20)

Her er mitt bidrag for dette tema! :) Vi har spist endel godt og pent siden vi fikk tema, men jeg måtte velge favorittmaten min. Frityrstekt kylling med ris! (og sursøt saus, såklart)
Kan også skryte på meg at dette kan jeg å lage.. Morten er nok den som pleier å lage middag her i gården, men noe mat liker jeg å lage..blant anna dette :)

MEN, dere vet. Surrehuet som jeg er så for to dager siden så var jeg klar for å legge ut nytt tema (mat-tema) og gjorde det..! Jeg var i gammelmodus, og tenkte at det var på den 3. dagen vi sku legge ut. Jeg var ikke fornøyd med resultatet, men bilde ble jo veldig bra.. og bollen var VELDIG god. Så derfor slenger jeg med bilde for å vise det frem.


Men nå skal jeg trekke ny lapp, og da kommer det nytt bilde på Tirsdag. Skal såklart prøve å huske på det!! Hehe :)



Bildene til de to andre finner du her iløpet av dagen:

Mamma`s blogg
Siv Anett`s blogg

7 kommentarer:

  1. har dere laget kyllingen selv?

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke laget selve kyllingen selv, for kjøpte kyllingfilèt på butikken. Hihi...men jeg kutta opp og frityrstekte selv da! :)

    SvarSlett
  3. Dette såg riktig godt og delikat ut!

    SvarSlett
  4. Det var kjempegodt :) Takk!! :)

    SvarSlett
  5. regnet med du ikke produserte kylling. satser på at det er baby du lager og ikke egg. Hehe.

    Så utrolig godt ut. Har du oppskrift på den røren du har rundt?

    SvarSlett
  6. Haha, det er aldri godt å vite Ani:))

    Nei, jeg kjøpte ferdigpakke på asiasjappa neders i munkegata der.
    Har prøvd å lage noen selv, men syns den her er best. Tempuraaa...har posen, kan tekste deg når jeg orker å sjekke etterpå :)

    Kommer også ann på hvilken olje en bruker. Dumme meg glemmer ALLTID hvilken jeg bruker som er best... så jeg bommer som regel. Men den billige fra coop mener jeg var bra! (faktisk!)

    SvarSlett